Sudecki Inkubator Przedsiębiorczości wspiera przedsiębiorstwa sektora MŚP poprzez usługi doradcze umożliwiające firmom podejmowanie racjonalnych decyzji gospodarczych oraz wdrażanie w firmach rozwiązań wspierających ich rozwój. Eksperci Inkubatora badają w ramach działalności doradczej lukę kompetencyjną przedsiębiorstw i ich pracowników, wskazują kierunki działań zmierzające do uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Przedsiębiorcy sektora MŚP mogą skorzystać z usług doradczych naszych ekspertów po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu terminu spotkania.
Przedsiębiorcy współpracujący z SIP mogą liczyć na wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów firmy, a także pomocy w budowaniu strategii firmy.
W ramach prowadzonego doradztwa oferujemy m.in.
-systemy ocen okresowych
- audyty personalne
- systemy motywacyjne
-badanie luk kompetencyjnych firm i ich pracowników
- wsparcie marketingowe
- wsparcie sprzedażowe
- kierunki szkoleń
- zasady poprawiania konkurencyjności firmy
- kierunki minimalizowania kosztów
Indywidulane doradztwo dla przedsiębiorstw sektora MŚP prowadzone jest po uprzednim umówieniu spotkania z doradcą pod numerem telefonu 0048748480100
Doradztwo dla firm sektora MŚP z subregionu jeleniogórskiego
Sudecki Inkubator Przedsiebiorczości zaprasza przedsiebiorców sektora MŚP z subregionu jeleniogórskiego do skorzystania z doradztwa w ramach projektu „Program wsparcia konkurencyjności sektora MMŚP z subregionu jeleniogórskiego”, skierowanego do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw mających siedzibę na terenie subregionu jeleniogórskiego (powiaty: bolesławiecki, jaworski, jeleniogórski, lubański, lwówecki, zgorzelecki, złotoryjski, kamiennogórski, miasto Jelenia Góra) przewidzianą formą wsparcia jest między innymi udzielenie doradztwa, którego tematyka wynika z uprzednio przeprowadzonej diagnozy firmy mającej na celu dopasowanie się do jej indywidualnych potrzeb. Mając na uwadze różnorodność branżową na rynku, zakres doradztwa jest rozległy i obejmuje między innymi:
-zewnętrzne źródła finansowania
-obsługę klienta, budowanie trwałych relacji z klientem
-sprzedaż i pozyskiwanie klientów
-przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
-opracowanie krótko i długo terminowych strategii funkcjonowania i rozwoju firmy
-akwizycję zamówień, windykacja należności
-zarządzanie personelem
-opracowanie i wdrożenie systemu szkoleń i rozwoju pracowników
-stworzenie opisu stanowisk pracy, kultury organizacji, ocen pracowniczych
W przypadku zainteresowania udziałem w projekcie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 74 848 01 00.